Lördag och Söndag=)

va hemma hos syrran i 2 timmar för min pappa va där å vi har ju inte träffat han på 1 år.. så jag tänkte att de ku ne va på tiden nu å då fick man ju passa på medan han va i krokarna ;)
de var skoj å trevligt de 2 timmar vi va där, sen va vi tvugna å åka hem i gen så jag kunde göra mig i årdning plus käka osånt... skulle ju på fest hos Emma! :)



de va skoj på festen... :)
vi va inbte så många dock  bara 5 st.. =P
men skoj ändå kan jag tycka.. :)
de tyckte nog alla! :)
trevliga männskor å umgos me jhu.. :)
Emma å hennes kille Andreas å deras gemensama vän Ida å hennes kille Vincent... trevligt folk! :)
jag drak enbart 5 st cider/alkoläsk så var inte såå full bara lite "småfull" men de e nice de med.. :)
dom andra drak öl å teqila :)
vi gjorde lite lekar bla den "jag har aldrig"  så om man har gjort de som sägs ska man drika :)
å sen "snurra flaskan" eller pilen som vi hadde ;) hehehe..
det var med skoj... =), lite smått barnslig får mamn ju va ibland å leka lite såna lekar =)) hehe!

Tack för att man fick komma Emmzipemmzi=))
å varsegod för att jag städade till dig idag.. ;)
ploka undan burkar/flasker.. torkade bord, å golvet där de va spilt å diska de få glasen å bestiken å sånt som användes i går =)) o lite sånt.. :)

Idag sönda tar jag de mest lungt e inte bakis men klart vem blir de av 5 cider/alkoläsk ;) hehe!
ska kolla reprisen av DHW... :) idag kl 16:10.. :)
nicenice... =)

ha de bra alla.. :),kram.



Kommentarer
Postat av: Jasse

Mmm....vi e rätt så dåliga härhemma : /



Nope inte fått något mess från dig idag...kanske skickat fel hehe : p

Hmm...beror lite på om vi blir friska snart eller inte. Men vi får höras, saknar ju även min fina stol o spegeln hihi!



Ha de fint!



Kramiz

2009-05-24 @ 23:09:47
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Mmmm...men som sagt så är vi dåliga nu så vi får ju se om vi hinner bli friska först o främst!



Nä stolen är det som verkligen är något speciellt för mig, den har jag haft väldigt länge...Tror inte ens du var född när jag fick den : P Så jag hoppas inte att ni sitter i den för det är bara en prydnadsstol hehe



Ha en fin dag!



Kramiz

2009-05-25 @ 12:09:32
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0