ojojojojojojojojojjj dåå!

jaa nu var det ett bra tagsedan som jag skrev här.... Tisdags närmare bestämt!!!! Får väll skriva lite om dagarna som gott då hehe!

Onsdag: tog de mest lungt på morgonen å dagen. Sen så åkte Jag,syrran å Cassandra hem till våran mamma. Vi är här fortfarande.. :)
Väll hos mamma tog vi de lungt åt god midda osv.. (revbenspjel, sallad,potatis å ris) Sen blide de kolla tv osv sen nanna =)

Torsdag: Chilla åkte å handla åt god mat Stakk gryta mmmmm en av min favvo rätt asså! :D
åt gott gott sen på kvällen å kolla TV osv.. :)
mös en del med Diego osv.. :) spelade även en del kort jag,annelie å våran mamms

Fredag: åkt å gjort en del ärenden haft skoj å ätit god mat osv, jag lekte en del med Diego i trädgorden å borstade han osv.. han äääälskar å bli borstad, å btw idag e de EXAKT 7 årsedan som vi köppte Diego!! =))
PLUS så e de exakt 21 årsedan som jag döptes.. ;) de ni.. ;) haha.
tog några foton på Diego idag å lite sånt har även tat några de andra dagarna vi vatt här..  bilderna kommer när vi e hemma igen kommer hem på Söndag, men kan inte lova att dom kommer in på bdb då ;)
men garanterat nån gång i veckan som kommer! :)
ikväll ska morsan å syrra kolla på en film, så jag får se talang i sovrumet ;)
men de går bra de med.. :)

imorgon Lördag så ska vi grilla (om vädret e fint) men de har iaf lovat fint väder.. :)
sen på kvällen ska vi göra smörgostårta mmmmm! :D

på Söndag kommer även syrran J å hennes familj hit plus syrrans Js mans mamma :P
skoj skoj! :)

ha de bra alla.. ;) kramen.. :P å trevlig helg ;)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Aha de var DÄR du höll hus, man började ju undra! Men då e ni ju i närheten, tog ni med vår spegel o stol?! ler



Låter som ni har helmysigt iallafall. DU får hälsa så gött!



Kramiz

2009-05-08 @ 19:34:01
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: izzy

låter ju helt mysigt måste jag ju säga :) heheh

blidde det någon grillning?:) hehehe

saknar dig söta puss

2009-05-10 @ 12:19:44
URL: http://izzemizz.webblogg.se/
Postat av: Emma

lät skojigt hoppas du fick en kanonhelg:)

2009-05-10 @ 20:02:02
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0