Vilodagen ;)

ja idag e de söndag "villodag" :P  de e de väll de flesta e ju lediga då men ja jag tycker de va så mer förr när man inte fanns asså, inte för jag vet för jag fanns ej haha men då tog dom de nog va ska man säga hårdare att de värkligen var en vilodag.. .:P, typ ¨så på mer alvar.. :P visst de flesta vilar nog ut på söndagar ändå såklart :P men ändå.. va de inte så förr att ingenting va öppet på söndagar?
uch.. tur de inte e så nu... eller ja de e ju nästan så nu iaf här klädd afärer å lyknande e inbte öppet blöää asså inte för jag har råd å handla ngt nu men ändå... de har ju hänt nån söndag "ja idag ska jag gå i stan å se om man hittar lite kläder eller annat man behöver" men så kommer man på visst fan allt e ju stängt i denna stan :/
de e de inte i malmö de kan man ju sakna lite om jag ska va ärlig.. :)

vi ska se reprisen av DHW idag som går vid 16 å något.. :)
sen efter de ska vi till mammsen.. :) passa Diego.. :)
fram till fredag.. =P

jag har ont i huvet de e jobbigt men ja jag är ju som sagt rätt så vann efter å haft ont i huvet var dag i 2½ år blöääää!

ne ha de bra alla.. :) kram.

Kommentarer
Postat av: Izzy

hehe mjo hehe man fick heller inte jobba när det var söndag förr heheh å sen hum asså minns ej om det var något annat med man inte skulle göra heheh :P





men det låter jue nice :D hehehe ojoj då ska du vara iväg hela veckan då jue :O heeheh



:*

2009-05-17 @ 15:43:51
URL: http://izzemizz.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Tjingeling!



Här har vi de super; de flesta affärer ink klädesbutiker har öppet även på söndagar ( :



Usch usch inget vidare me huvudvärk...jag har desamma tyvärr!



Kramiz

2009-05-18 @ 21:59:41
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0