Fredag.. ^^

Har gjort myyycket denna fredag... steg upp försov oss... vaknade 8:15... på me kläder osv.. ner å mötte Annelie på gården kl 8:30 åkte till Cassnadras dagis lämnade henne där.. (8:40) vi hann ändå tur jhu.. ;)
åkte till Ica maxi handlade en massa till kalaset.. :D
va där från ca kl 10 i 9-9, å var klara ca kl 10:20.
så va där ca 1½ timme å handla...
sen blev de hem... lämna alla varor.. pakade upp osv...
hem till syster J hämtade 5 st stolar..
hem lämnade stolarna... laddade maskiner.. me tvätt.. hämtade Cassnadra kl 12:20.. åkte till jysk.. syrran handlade en sak där.. som hon ska ge till Cassnadra ipresent.. sån minni fotölj i röd..
sööt! :D, åkte hem.. tvättade... laga mat osv..badade osv...
Nattade Cassnadra kl 19.. sen städade jag... kolla på idol lite med...hade de på medan jag städade...
Gjorde rent till Alexia.... sen nu sitter jag här äntligen färdig me städandet... vatt  de ett tag.. ska bara damsuga o tvätta golv men de hinns med imorgon... =))

ska sova nu strax... är helspänd precis som en liten unge.... inför sin födelsedag hahaa.. men de e jag ju inte för de e ju min dotters hihii... men man har den kännslan ändå som när man va 7år.. heheh.. ;)
niice nice...

imorgon blir de en lång dag.. men en bra dag... och en massa och göra innan kl 13:00 då alla kommer..
damsuga, tvätta golv kasta soper.. laga mat till 20 pers.. göra tårtor osv.
duscha... färga håret?!?! nja de kanske jag inte hinner dock.. :( men vi får se.. xD

Ne ska sova nu hade bra alla natti natt.. :),kramen.

pssst.. kan ej förstå att när jag vaknar Och när Cassnadra vaknar.. eller antagligen vaknatr hon innan mig.. så är de en liten 2åring jag har hihiihi.. eller inte enligt klockan..dock.. hon föddes ju kl 16:10.. ^^ men ändå ;) hehe.. <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0