Tisdag,Onsdag å Torsdag o lite annat! :P 2år sed!!

Tisdag va en skoj dag... minns ej allt de e ju 2 dagarsedan nu hehe..men ändå ;)

igår onsdag.. så.. slappa vi mest.. eller ja.. vi gjorde något men vad?!?!
fan mitt minne asså... ?!? :s
börjar bli orolig här minns ens inte vad jag gjorde IGÅR.
just de klippte mig..där kom de  *phuu*

idag Torsdag har vi vatt på BVC osv... de gick la ok.. :)
jag frågade om vaccin till barn under 3år..
iomet man först hörde en del om att barn under 3 ska inte ha de osv... sen bebisar/barn mellan 6mån - 3år bör man ta de på..
men nu fråga jag där.. å hon sa att det blir klart sista November... om barn under 3år får ta de eller ej..
och om de nu blir att dom får.. får man hem ett sånt papor.. som man fick till sig själv och barn över 3år...
och blir de att man inte ska ge barn under 3 år.. får man inte hem hehe.. (så klart dahhh)

Jag skulle ju ta min nu på lördag... men de e ju Cassnadras födelsedag.. så ska ta den näästa lördag istellet hehe.. me dom lite äldre åldern 30-39 hehe.. men men..
först ville jag inte alls ha den men nu ska jag... de hjälper att inte smitta andra å framför allt hjälper de att Cassnadra eller min lilla syster dotter på 7½ månad inte blir smittade lika lätt ju om fler e vaccinerade.. å andra små barn man träffar! :)

idag är de exakt 2årsedan jag va på mvc en sista gång.. å fick reda på att jag hade havandeskapsförgiftning å åkte in till kristianstad... ^^
tiden går såååå fort! :P

ha de bra alla.. ;) kram..



Kommentarer
Postat av: izzy

hoppas dom får det hhehe ;) hade varit nice men då vet du ju snart om dom får det eller ej men bra att du ska ta det :) heheh :D ha det bäst söta kramar

2009-11-12 @ 23:14:41
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0