humm..

jag skrev ett inlägg innan men.. de finns inte på min blogg.. :P

iaf.. igår var e en nice dag på arbetsträningen... kollade film o sånt bara snackade lite osv...
jag hade me mig filmen för I som jobbardär viste att jag hade den hemma.. å bad mig ta me den ;) hehe.
den e bra.. =)

sen idag har de mest vatt slappt.. e ju lediga på torsdagar så jag o Cassandra har bara myst osv.. diskat m.m

imorgon e de fredag då ska vi upp tidigt.. arbetsträning för mig dagis för Cassandra.. :)
sen ska vi hem till syrran J.. under dagen..sen vid 19:30 kommer Emelie hit o ska se idol, sen en film! =)
myspysigt.

aja, hadebra alla.. :),kramen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe är det ditt nya ragg ? ;) heheh pusspuss

2009-10-16 @ 17:54:30
Postat av: Annica

vem e du.. =P ?

ett namn kanske hade vatt bra nästa gång.. ;) hehe.

2009-10-17 @ 19:37:09
URL: http://bumsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0