Söndag,Måndag och Tisdag.

I söndes va de mest slapp.

Igår måndag så lämnade jag snutta plutta på¨dagis, sen gick jag tillarbetsträningen kännde mig inte alls bra...
efter skulle jag på ett möte de gick la bra.. :)

sen när jag o Cassandra om hem mös vi lite... åt osv..
sen sommnade vi tillsammans i min säng redan 18:00 o sov där hela natten jag mådde inte alls bra..
så i morse sjukanmälade jag mig, jag mår fof inte alls bra lite febrig,förkylld,ont i halsen o öronen o allment slö.
Får se hur de är imorgon... :)

Vill ju inte missa för mkt på arbetsträningen ju.. detta är hitils de ända jag missar... så imorgon går jag nog om de inte skulle va värre.. förstoss..

ska se dhw idag sen christine..sen soova!
har inte såå mkt ork ikroppen till något nu..så ska inte sitta vid datorn så kmt.. mer..betala en räkning bara å kolla FB lite fort..
ha de bra alla..

ha de bra alla.. kram.

Kommentarer
Postat av: izzemizz

krya på dig ;) <3

2009-10-21 @ 19:00:40
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0