Freeedag! :)

ja,idag är det fredag det är nice.. :)
kom nyss hem har lämnat min snutta plutta på dagis nyss! :)
Annelie är ledig idag.. så vi ska gå i stan med våran syster J å hennes yngsta Dotter J.. :)
ska bli skoj.. :)
sen ska jag och Annelie hämta Cassandra... :) hem.. äta lite.. mysa me Cassandra osv.. packa lite.. sen lämna Cassandra till
syrran J å hennes familj.. för jag å Annelie å nån mer.. ska till malmö å fira Andy han blir 25 på söndag ;)
så han ska med va me såklart! :P hehe.. äta mat, spela biljard osv.. :) skoj skoj..
tack J för du kunde passa henne.. :)

ska även köpa en dator wiiiie! :)

ha de så bra alla, å trevlig helg.. ;) kramen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

aoow heheh nice nice hoppas du får skoj ;) heheheh hälsa ándy från mig och säg grattis hehehe



Psupsusssspusss

2009-09-18 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0