Lördag idag... :) = Dop! :)

Ja idag är det lördag, det är Jasmines dop idag! :)
ska bli skoj skoj!! =))
ska strax bada Cassandra sen ska jag själv duscha! :)
får se vad Cassandra ska ha på sig.. har 2 st alternativ..
antingen en klänning.. som är ljusrosa och vit, med en svart blus/kofta över..
eller ett vita slags finbyxer med ett fint linne.. som är vitt me rosa små blommer.. på
och då samma svarta blus/kofta över.
Och sina svarta lackskor blir de nog till vad jag än väljer! :)
Så jag får se vad som blir! :D
Jag vet ju redan vad jag ska ha på mig! :)
efter dopet blir de att åka hem till syrran å hennes familj på dopkalas.. sen efter det så ska Thomas och Andy följa med mig,syrran å Cassandra hem! :)
så ska vi umgos å ha skoj! :)
Tobbe skulle med..men han e sjuk.. :/ krya på dig gubben..<3

Lär lägga upp bilder på min bilddagbok ikväll eller imorgon... och KANSKE en å annan här på bloggen men mest på min bilddagbok! ;)

ha en trevllig Lördag alla! :), kramen.. =P

Kommentarer
Postat av: izzy

svar: nepps det e nog inte jag som smittat tobbe jag har inte träffat han sen i tisdags tror jag det var och jag blev sjuk i torsdags eller ja onsdags natt :S hehee vet ej vem som smittat han och vem som smittat mig :O hahhaa

2009-09-06 @ 13:16:34
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0