Måndag, + 1 årsed, tiden går foort! :P

Idag är det måndag, Snuttaplutta är hemma från dagis idag,...e lite förkylld, men på Torsdag kan hon nog gå, hon hade nog kunat gå idag med... men på mornarna tycker jag de alltid värkar va värre än vad det är..
men lika bra o ha henne hemma fall i fall hon skulle bli värre. eller kanske kuna smitta nån, men hade de vat dagis imorgon hade hon kunat gå.. ja om de inte blitt värre förstoss! :P

Tar de mest lungt idag, ska la packa lite osv.. :)

men NU till de som jag skulle skriva om.. ;), idag är det EXAKT 1 årsedan som min lilla SnuttaPlutta tog sina första steg! :D (utan stöd),tiden går sååå fort, hon var 10 månader och 1 vecka då, nu är hon 22 månader och 1 vecka! :P hehe.
sen efter hon gick sina första steg dröjde det bara 2 veckor så gick hon mer än va hon kröp. Sen efter yterligare 1 vecka.. kröp ho inte alls! :)
så de gick undan! :D
NU
kan hon springa,snurra hoppa, stå på ett ben osv osv!! :) de går foort! :D
hihi... skoj skoj.. <3<3<3 Älskar dig min lilla gumma! :) <3<3<3 Mammas allt.. o lite till<3<3<3


ha en bra måndag alla.. :),kraamen..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0