Måndag och Tisdag! :P

Måndag..  igår så lämnade jag Cassandra på dagis.. 8:10, 5 min innan hon skulle va där.. så vi råka va lite tidiga men men..
sen gick jag iväg.. till ett möte.. mötet gick bra... :)
efter de gick jag hem till syrran å tog lite saker osv.. :)
åkte å hämtade Cassandra! :)
gick hem va bara hemma ca 20 min.. sen drog jag å Cassandra in mot stan å möte Emma där å hennes lilla son B, vi fickade å gick runt i stan lite sen hem till Henry..
å träffade hennes lilla dotter C, Joanna va med där.. :), även Henrys ena bror.. :), sen kom även Henrys sambo hem, så fullhus kan man ju kalla de.. :) hehe, vid sex tiden gick vi hem de gjorde även Emma å B.
Väll hemma gjorde jag mat till mig o Cassandra.. :)
sedan busade vi lite, sen började idol, kolla på de iaf när alla sjöng... för sebn va de ju uppehåll fram till kl 22:40.. de va 1 tim å 40 min kvar.. till de började igen... jag palla inte hålla mig vaken mer fniss å då va kl bara 21:00.. hahaha xD la mig å sov gott! :)
Cassandra sov me gott.. =)
en nice dag igår.. ;)

idag tisdag har vi hitils bara tagit de lungt.. Annelie jobbar.. men när hon kommit hem från jobb ska vi antagligen åka till jysk.. för jag behöver en TV bänk.. =)) ska köpa en där=))


ha de bra alla.. :), kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0