Måndagen den 14 September 2009! :D

Japp idag är det Måndagen den 14 sept,09 :D

Min lilla gumma blir redan 22 månader, tiden går såååå fort! :P
<3<3<3

snart TVÅ år!!! :P ofatbart! ;) hehe...


har lämnat snuttaplutta på dagis de gick bra, hon kramade den ena fröken när vi kom in.. å grät inte eller någotsånt.. känns bra! :D
hon har ju inte gråtit så mycket nu den senaste tiden men läppen har ju gått på henne å ett litet gnäll.. men de har gått över på 10 sek. :P
men nu log hon bara å var glad.. :)
skönt.

och så vinkade hon av mig i fönstret sen som vanligt! :)
min lilla snutta plutta!:P <3<3<3

får se vad man gör idag nu.. dessa timmar man e barnfri.

Har inte såå mycket att skriva nu.. men ha de så bra alla... :),  kramen.

Kommentarer
Postat av: izzy

svar: asså jhag får sprutorgasm varje gång jag kommer under samma akt ;) heheeh

2009-09-14 @ 18:05:40
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0