Onsdag.. =P

Idag blev vi väkta av telefonen! kl 07:25, skoj eller inte! :P hehe.. men men.. ^^

Vatt istan idag och köpt ny jacka till Cassandra den e sjukt fin tycker jag... :)
o vantar köpte jag me såna tunna tumvantar.. kan behövas.. spec.. på mornarna.. när man ska tiil Dagis.. =P
2pack, 39:50
inte så farligt.. men sen såg man på kapahl.. 3 - 4 pack för 49:50 när man redan köpt dom andra, haha men men de gör inget! :)
köpte även ett par byxor till henne! :)
snygga!

Kollade med efter en jacka till mig själv... hitta en jag vill ha... men köpte inte den.. men funderar på de nästa gång jag e istan! :D
fanns i svart, vit, å grå. Vet ej vilken färg jag vill ha än.. vitt va snygg.. men de blir så lätt smutsigt... svart har jag redan i så mkt så kanke grå?! :P
humm, de återstår att se! :D
alla var/är fina iaf... =)


ska snart göra något att äta till mig å Cassandra... :)

senare blir de att äta middag... för nu e de bara sen lunch.. typ.. sen kolla idol o lite sånt sen soova!! =))
Upp tidigt imorgon, dagis för Cassandra å jag ska på ett möte..

ha de bra alla.. :),kramen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0