R.I.P Electra<3

Var istan i dag med My och henes son, de va skoj.. men när jag kom hem var de mindre skoj, jag kan inte fatta de!!!!! :'( min kära lilla Electra lå död i buren!!!!! =(
skulle ge mat till dom.. så lå hon där stila.. o död.. =/
jag ringde min mamma å grät... shit asså... :(
sen la vi på... å jag grät å Cassandra kom fram till mig å sa "mamma lessen" å så pussade hon mig.
naaw!

nu är hon iaf i djurhimlen min lilla råtta...
hon blev 1 år och 8 månader, råttor blir ju vanligvis ca 2 - 3 år.

Nu
vet jag inte vad jag ska göra, har lilla Alexia kvar hon är med 1 år och 8månader... dom ska ju vara 2 eller fler..
vad är bäst måtro? skaffa en unge till.... eller se om man kan hitta nån som säljer sin vuxna rårtt tjej i ungefär samma ålder?
eller sälja Alexia till någon som redan har råttflickor... för har hon de inte bra som ensam råtta vill jag göra så hon har de bra... men jag vill ändå ha henne kvar om möligheten finns för jag älskar henne... :), men då e frågan bäst och skaffa en bebis råtta eller en i typ samma ålder?
är medlem på råtorifokus så ska in å fråga lite där.. där finns ju såna som e råttuppfödare plus andra råttägare! :)
Det kom som en chock... :/ men men så e de tyvärr.. de e de soim e nakdelen med djur!

ska strax kolla idol... men ha de bra alla..

RIP ELECTRA, ÄLSKAR DIG.. VILA I FRID GUMMAN MIN...<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0