Torsdag idag..tiden går fort.. ;)

Ja.. idag är de torsdag.. har fixat en massa massa idag medan min lilla snutta plutta var på dagis, skööönt! :) å få gjort saker man inte kan göra annrs när man har ett barn... :), eller kan kan man ju nog men ja.. skönare/lättare/går fortare utan osv.. :P
senare ska jag i väg på mitt aldra första föräldrarmöte! :P så Annelie ska passa Cassandra!! =))
de startar kl 18.30. å varar ca 1½ timme sa dom... humm.. jaja.. sånt man får ta. kanske inte såå kul men ja.. så e de som förälder! :) hehe..

idag blir de spagetie å köttfärsås.. mmm muuums! :D
ska bli gött.. :P, är redan hungrig.. :)

ha de bra alla,kramen.. :P

Kommentarer
Postat av: emma

Ja eller hur är de jäkligt snygga kunde inte låta bli att köpa dem fast jag inte ägt ett par högklackat innan och endast gått i det ca tre gånger innan.



jo han blev biten minst en gång i veckan under flera veckor.



Kramar

2009-09-24 @ 20:06:21
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0