Torsdag! :P

Lämnade Cassandra på dagis idag.. gick hem ringde 2 st samtal.. sen mötte jag min syster J istan med hennes yngsta dotter som är 5½ månad! :)

Både jag å syrran var ute efter kläder till Hennes dotters dop! :)
det hittade vi oxå! :D
Cassandra har jag redan finklädertill som jag köpt tidigare..
men till mig hittade jag ett par fin byxer/jeans och en sjukt fin skjorta! :)
plus en slipps eller ja 2 st... så ska ha den ena.. :), kavaj har jag ju redan här hemma så de behövde jag ikke köpa! :D
Syrran hittade en mörklila klänning till sig å strompbyxer..
hon köpte även 2 st kortärmade snygga/tuffa skjurter till sina söner.. =))
allså inte vars 2 st men vars 1 ;)

sen väntade jag en stund på bussen me min syster å hennes dotter, efter en stund gick jag för jag skulle möta Annelie på parkeringen så vi skulle gemensamt åka å hämta Cassandra från dagis! :)
hon slutade lite tidigare idag så hon ärbjödsig att köra! :P
tur var ju det.. för när vi hämtade Cassandra så kom vääärdens ösregn asså en dusch!!
och gå i 25-30 min i det vädret är inte så kul.. jo bara om man har kläder till det men iomet jag kom direkt från stan så hade jag bara vanliga kläder på mig inget som tål regn... Cassandra hade ju iaf så hon kunat ha sina regnkläder plus stövllar å desutom regnskydd till vagnen! :P om vi nu hade behövt gå hem! :P
så de va nice å sitta i bilen istellet för att gå! :P
det regnade länge med... en gång började det regna lika mycket men de varade max 5 min.... så dom andra ca 20 min av promenaden hem var de helt tvärt om väder de va strålande sol å sjukt varmt hehe...

aja.. resten av dagen blir mest bara till att slappa! :)
ska försöka komma isäng tidigt helst innan kl 22, igår gick jag å la mig vid 22-22:30 men de tog kanske 2 timmar för mig att sommna! :/
men men.. så ere ibland! ;)

ha de bra alla.. :),kramen!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0